Co z polskimi sklepami Pepco?

Pepco wciąż się rozwija
W lipcu 2023 r. Grupa Pepco ogłosiła kolejne strategiczne postępy, kontynuując duży wzrost przychodów i zysków - napędzany strategią ekspansji sieci sklepów - przychody za 9 miesięcy wzrosły o 19,3%, przy stałym kursie walutowym, osiągając 4,2 miliarda euro.
Stabilna sytuacja Pepco
Grupa Pepco, działająca w 20 krajach w Europie, ma dobre perspektywy na osiąganie kolejnych sukcesów, wspierane przez wiodącą na rynku propozycję dla klientów oraz silny cash flow i bilans.

Czytaj więcej
Pepco zamienia Europę Środkową na Zachodnią- W czerwcu Grupa skuteczne zakończyła refinansowanie długu, dokonując pierwszej emisji obligacji o wartości 375 milionów euro, która spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów międzynarodowych i polskich, a wartość złożonych zapisów wielokrotnie przewyższała ofertę. Po udanej emisji obligacji Pepco otrzymało pozytywne ratingi od trzech wiodących agencji ratingowych - Fitch, S&P i Moody's, które zwróciły uwagę na solidność biznesu i zdrowy profil organicznego wzrostu - wynikający z programu rozwoju sieci sklepów oraz skali i atrakcyjnej oferty z segmentu value offering - podaje biuro prasowe Pepco.
Polskie sklepy Pepco nie mają się czego obawiać
Zdaniem ekspertów, z którymi rozmawiała "Rzeczpospolita", kwestią czasu jest kiedy majątek i wszelkie aktywa Steinhoff International trafią na sprzedaż. Wśród nich jest oczywiście Pepco, które w ciągu 20 lat działalności w Polsce otworzyło blisko 1,2 tys. sklepów
- Firma jest zdrowa, ma dobre wyniki i silną markę. Nie będzie najmniejszych problemów z jej sprzedażą - powiedział jeden z nich.