Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Coccodrillo powiększyło się o 5 sklepów

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 70,61 mln zł jednostkowych przychodów w CDRL S.A. Jest to wynik o 10 proc. wyższy rdr. Sieć sklepów Buslik osiągnęła 24,9 mln zł przychodów – o 20,6 proc. mniej niż rok wcześniej.
Reklama

Spółka odnotowała wzrost sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych. W II kwartale wyniosła ona 37,66 mln zł i jest to o 21 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Polski sklep internetowy wygenerował 10,93 mln przychodów, czyli na porównywalnym poziomie jak w II kwartale 2021 r.

- Ostatnie miesiące to bardzo wymagający czas dla branży handlowej – nastroje konsumenckie nadal są niepewne, co jest spowodowane trwającą wojną w Ukrainie oraz rosnącą inflacją. Biorąc pod uwagę wszystkie te okoliczności uważamy, że osiągnięte wyniki są zadawalające. Nieustannie pracujemy nad poszerzeniem dostępności naszych produktów – w ostatnim czasie wprowadziliśmy marki CDRL na nowe platformy marketpalce – między innymi na Modivo.pl oraz Amazon.de, otworzyliśmy również 5 nowych sklepów stacjonarnych. Dodatkowo, w sezonie wakacyjnym działa 12 nadmorskich salonów sezonowych – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, od stycznia do końca czerwca, CDRL S.A. odnotowało 137,70 mln przychodów – jest to o 12 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum