Cushman & Wakefield otworzył 10 tys. mkw. nowych sklepów. W tym Forever 21 i Green Caffe Nero
Wśród największych zrealizowanych projektów należy wymienić otwarcie dwupoziomowego sklepu TK Maxx w Galerii Białej w Białymstoku o powierzchni ponad 1800 mkw. oraz dwupoziomowych sklepów marki Forever21 w warszawskich galeriach handlowych (Złote Tarasy, ponad 1000 mkw. i Galeria Północna, blisko 1700 mkw.), a także jednopoziomowych butików w Krakowie (Serenada Kraków, ponad 1000 mkw.) i Szczecinie (Galaxy Szczecin, ponad 1500 mkw.).
W stolicy, w Galerii Północnej, dział powierzchni handlowych Cushman & Wakefield pośredniczył również w transakcji najmu pierwszego w Polsce należącego do grupy KappAhl sklepu Newbie (71,3 mkw.) oferującego najwyższej jakości odzież dla dzieci i niemowląt. Szwedzka marka odzieży dla całej rodziny także dołączyła do najemców (ponad 760 mkw.) tej nowo otwartej warszawskiej galerii. Natomiast w Krakowie w centrum handlowym Serenada swoje sklepy otworzyły Home&Deco (ponad 750 mkw.) i Good Label (ponad 500 mkw.).
- Roczne wydatki polskiego konsumenta w ostatnich dwóch latach wzrosły o ok. 6-7%. Oznacza to, że nasze społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, a struktura wydatków zaczyna przypominać tę dla krajów o wyższym stopniu zamożności. Możemy to zaobserwować w liczbie oraz profilu marek debiutujących na polskim rynku, a także liczbie otwieranych znanych już sklepów. Forever21 to dobry przykład zrównoważonej ekspansji nowej marki w Polsce. Sklepy tej amerykańskiej sieci odzieżowej są otwierane w kolejnych centrach handlowych, a rosnące zainteresowanie jej produktami sprawia, że klient ten decyduje się na najem dużych powierzchni – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor ds. rozwoju działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.