PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Czarne chmury nad marką Ralph Lauren, firma zmienia kurs

Autor: dlahandlu.pl 24 września 2020 13:02

Czarne chmury nad marką Ralph Lauren, firma zmienia kurs Salon Ralph Lauren, fot. shutterstock

Ralph Lauren obniża koszty i redukuje siłę roboczą: amerykańska marka odzieżowa chce zaoszczędzić do 200 milionów dolarów zwalniając 15 proc. pracowników. Oznacza to, ze zwolnionych może zostać około 3700 osób.

Kryzys związany z wybuchem pandemii koronawirusa mocno odczuwa firma Ralph Lauren. Konsumenci nie tylko kupują mniej produktów luksusowych i ubrań, pandemia ujawniła również słabości strukturalne w strategii marki modowej. Stało się jasne, że amerykańska marka odzieżowa jest nadal zbyt uzależniona od domów towarowych i zbyt mało zaangażowana w handel elektroniczny.

Amerykanie chcą to zmienić poprzez drastyczną reorganizację: Ralph Lauren spodziewa się zaoszczędzić od 180 do 200 milionów dolarów rocznie, pozbywając się tysięcy miejsc pracy.

Do końca bieżącego roku finansowego marka będzie dążyć do zmniejszenia o 15 proc. światowej siły roboczej. Ponieważ firma zatrudnia łącznie około 24 900 osób, ponad 3700 miejsc pracy jest zagrożonych. Zmiany będą odbywać się zarówno na zapleczu, jak i na froncie, ponieważ marka chce przyspieszyć cyfryzację.

Zarząd chce zainwestować w platformy cyfrowe, aby wspierać handel elektroniczny, poszerzyć możliwości personalizacji produktów, a także dodać nowe narzędzia wspierające sprzedaż, jak rzeczywistość rozszerzona.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7983

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,59

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.