Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dealz szacuje szacuje potencjał polskiego rynku na co najmniej 500 sklepów

Pepco Group, które otworzyło właśnie setny sklep Dealz w Polsce, szacuje potencjał polskiego rynku na co najmniej 500 sklepów tej marki. Grupa planuje ekspansję formatu do kolejnych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, nowy rynek jest możliwy na przełomie 2022 i 2023 roku - poinformował PAP Biznes Sean Cardinaal, szef Poundland, Dealz i PGS.
Reklama

"Jesteśmy w Polsce dopiero od trzech i pół roku. Od tego czasu doświadczyliśmy trzech niespodziewanych zdarzeń: kryzysu Steinhoff, który dotknął naszą grupę, Brexitu, a ostatnio pandemii COVID-19. Mimo tych trudności udało się otworzyć w Polsce 100 sklepów" - powiedział PAP Biznes Sean Cardinaal, Divisional Managing Director Poundland, Dealz i PGS.

"Szacujemy, że w Polsce, przy 100 sklepach, rynek może być nasycony w 25-30 proc. Myślę, że ten rynek ma potencjał na co najmniej 500 sklepów Dealz. Będziemy więc otwierać znaczącą liczbę sklepów każdego roku" - dodał.

Przeczytaj także:

Dealz to marka, pod którą działa na zagranicznych rynkach należąca do Pepco Group dyskontowa sieć Poundland, obecna w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sieć oferuje żywność i napoje, produkty z kategorii m.in. zdrowia i urody, gospodarstwa domowego, artykułów papierniczych, zabawek.

"Gdy kupowaliśmy Poundland w Wielkiej Brytanii, byliśmy przekonani, że ten format można przenieść do Europy kontynentalnej, a zwłaszcza do Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie tego typu format nie istniał. Mieliśmy już w Polsce infrastrukturę Pepco, więc logicznym było rozpoczęcie biznesu w tym regionie. Tak pojawiliśmy się w Polsce. Okazało się, że polski konsument potrzebuje czasu, by przekonać się do nowego formatu, ale gdy już się z nim zaznajomi, odbiera go niesamowicie pozytywnie" - powiedział Cardinaal.

Jak wskazał, Dealz może dobrze współistnieć w Polsce z konkurencją, np. siecią Action.

"Są przypadki, gdy sklepy obu marek znajdują się obok siebie i nie jest to problemem. Nasza oferta jest nieco inna, bardziej skoncentrowana na produktach FMCG. Konkurencją mogą być też dyskonty typu Biedronka, ale nasz format jest unikalny i nie ma bezpośredniego porównania z innymi podmiotami na rynku. W niektórych kategoriach nasza oferta pokrywa się z siecią Pepco, np. w zabawkach, produktach sezonowych, ale jednocześnie mocno się uzupełniamy" - powiedział.

Jak poinformował, grupa otworzyła w tym roku finansowym w Polsce 35 sklepów Dealz, zgodnie z planami.

"W kolejnym roku, w Polsce i Hiszpanii chcemy otworzyć łącznie blisko 100 sklepów. Mamy już umowy na wiele lokalizacji" - powiedział.


 
 
 
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.