Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Decathlon testuje innowacje w sklepie przyszłości (wideo)

Firma Decathlon otworzyła w Singapurze sklep przyszłości, aby przetestować innowacje, takie jak lustra podłączone do internetu, mobilną aplikację do płatności i system szybkiego transportu zamówień online.
Reklama

Dyrektor generalny Decathlonu w Singapurze, Yves Claude, mówi, że sklep nazywa się Decathlon Singapore Lab, ponieważ "laboratorium to innowacyjne miejsce, w którym testujemy nowe rozwiązania. Musimy dać klientom powody, aby wracali do naszych sklepów".

Sklep w Singapurze ma 5000 mkw. i jest otwarty przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Firma testuje w nim serię innowacyjnych i "zorientowanych na doświadczenie" aplikacji. W każdym dziale kupujący mają możliwość zapoznania się z produktami. Mogą wypróbować buty do biegania w przestrzeni z czterema bieżniami, z których każda ma inną powierzchnię. Buty do chodzenia można wypróbować na żwirowej ścieżce. Pomieszczenia wyposażone są w lustra, które wyświetalają dodatkowe informacje o produkcie, a w Active Health Lab można sprawdzić stan swojego zdrowia. Dostępne są również bezpłatne zajęcia sportowe i fitness. Klienci mogą płacić przy kasach samoobsługowych, działa też aplikacja do płatności mobilnych.

Aby przyspieszyć proces dostawy dla klientów online, Decathlon zbudował wewnętrzny przenośnik taśmowy, który zbiera produkty, gdy tylko zostaną zamówione. Produkty można następnie odebrać w sklepie w ciągu dwóch godzin. Kolejną z opcji jest dostawa do domu. Bardzo krótkie terminy dostaw są możliwe dzięki wysokiej automatyzacji: produkty są wyposażone w etykiety RFID.

Zewnętrzne ściany sklepu są całkowicie pokryte roślinami, a dach panelami słonecznymi. Obok sklepu znajdują się boiska sportowe, dostępne w dzień iw nocy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum