Dekada w Nysie powiększy się o trzy marki modowe
– Obserwując poszerzające się grono najemców galerii handlowej Dekada w Nysie oraz biorąc pod uwagę potencjał obiektu, usytuowanego w centrum miasta, zdecydowałem się na aż dwa lokale w obiekcie - marki Diverse oraz wspólny dla Vistuli i Wólczanki – mówi Daniel Paradowski, franczyzobiorca marki Diverse oraz Vistula i Wólczanka. – Liczę na bardzo dobry poziom odwiedzalności tak centrum, jak i moich salonów - dodaje.
– Kompletując tenant mix Dekady Nysa stawiamy na różnorodność oferty. Także wśród najemców z branży modowej staramy się zachować zróżnicowanie. Będą zatem sklepy z odzieżą sportową, z propozycjami casualowymi, z wyjątkową ofertą tylko dla pań, a także z elegancką modą męską – mówi Wojciech Nowakowski, dyrektor ds. rozwoju i komercjalizacji w spółce Dekada SA.
Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.
Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: RTV Euro AGD, Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, 4F, Quiosque, Swiss, Briju, Yes, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży.
Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.
Za komercjalizację Dekada w Nysie odpowiada BOIG Property Consulting.