Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Designer Outlet Gdańsk powiększy się o 2 tys. mkw.

Plany powiększenia gdańskiego centrum outletowego zakładają dobudowanie 2 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Dzięki temu centrum zyska 14 nowych lokali handlowych. Zmodernizowana zostanie również strefa restauracyjna, która pomieści do 7 nowych konceptów kulinarnych. Zakończenie rozbudowy planowane jest na schyłek 2023 roku.
Reklama

Grupa Calzedonia otworzyła prawie 350-metrowy salon w Designer Outlet Warszawa, poszerzając ofertę bielizny oraz night- i homewear dostępną w centrum. Nowy salon prezentuje ofertę: Calzedonii, Intimissimi oraz najmłodszej – Tezenis. Z kolei do grona najemców Designer Outlet Sosnowiec dołączyła hiszpańska marka Desigual, zajmując salon o powierzchni 260 mkw. oraz Benetton Group - właściciel marek United Colors of Benetton oraz Sisley, zajmując powierzchnię 210,5 mkw.

W Sosnowcu marka Regatta otworzyła dwukrotnie powiększony salon i poszerzyła ofertę o nowe linie.

- Bardzo zróżnicowana oferta włoskich marek bieliźnianych z Grupy Calzedonia z pewnością jest ważnym uzupełnieniem naszych propozycji w tym segmencie. Cieszymy się z tej współpracy, zwłaszcza, że to kolejna włoska marka fashion, która dołączyła do grupy naszych najemców – mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum