DM mBanku: TXM powinien pokazywać stopniową poprawę sprzedaży
Analitycy DM mBanku pozytywnie oceniają perspektywy na najbliższe miesiące dla spółek odzieżowych: LPP, Vistuli oraz Bytomia. W przypadku CCC efekt wysokiej bazy przed rokiem może hamować tendencje wzrostu sprzedaży porównywalnej. TXM powinien natomiast pokazać stopniową poprawę sprzedaży, między innymi dzięki efektowi niskiej bazy.
Reklama
Natomiast w przypadku spółek: Gino Rossi o Monnari, analitycy spodziewają się nadal niskiej dynamiki sprzedaży.
Analitycy oczekują relatywnie słabych wyników za czwarty kwartał 2017 r. w przypadku CCC, LPP TXM i Gino Rossi. Jeśli chodzi o CCC będzie to efekt niższej dynamiki sprzedaży w październiku. LPP i TXM doświadczyły wysokiej dynamiki kosztów ogólnych, sprzedaży i administracji, a Gino Rossi spadku sprzedaży r/r i obniżenia rentowności przy rosnących kosztach.
Natomiast dobre wyniki w czwartym kwartale powinny zaraportować: Vistula, Bytom i Monnari.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama