Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Międzynarodowy handel i relacje gospodarcze po pandemii

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

DM mBanku: Wyzwaniem dla VRG poprawa efektywności w segmencie odzieżowym

Niska dynamika sprzedaży w grudniu rok do roku oraz zakończenie pozytywnego efektu konsolidacji wyników Bytom wpłyną na spowolnienia dynamiki EBITDA r/r względem poprzednich kwartałów – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku, w prognozie wyników dla VRG na czwarty kwartał 2019 r. Jego zdaniem, wyzwaniem w kolejnych miesiącach dla spółki będzie poprawa efektywności sprzedaży w segmencie odzieżowym r/r oraz utrzymanie dodatniej sprzedaży porównywalnej w segmencie jubilerskim.
Reklama

Spółka opublikuje wyniki za 2019 rok dnia 31 marca 2020 roku.

- W czwartym kwartale 2019 oczekujemy spowolnienia dynamiki EBITDA r/r względem poprzednich kwartałów. Głównym powodem spowolnienia tempa poprawy wyników są: zakończenie pozytywnego efektu konsolidacji wyników Bytom oraz niska dynamika sprzedaży r/r w grudniu – ocenia Piotr Bogusz w raporcie.

W wynikach za czwarty kwartał 2019 r. oczekuje on wzrostu marży brutto na sprzedaży r/r o 1p.p., wspieranego przez efekty synergii. Koszty SG&A (koszty ogólne, sprzedaży i administracji) szacuje na 125 mln zł, co oznaczałoby wzrost r/r o 21 proc.

- W VRG wyzwaniem w kolejnych miesiącach będzie poprawa efektywności sprzedaży w segmencie odzieżowym r/r oraz utrzymanie dodatniej sprzedaży porównywalnej w segmencie jubilerskim – ocenia analityk.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.