Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Docelowo Lancerto chce mieć 20 salonów więcej

Każdego dnia salony z odzieżą LANCERTO odwiedza blisko trzy tysiące klientów, co daje rocznie blisko milion odwiedzających osób. Marka optymalizuje portfolio lokalizacji, by ułatwić zakupy kolejnym klientom i rozwijać się w zgodzie z długofalową strategią.
Reklama

Marka buduje swoje portfolio lokalizacji od 14 lat. Stawia na obecność wyłącznie w centrach handlowych w prestiżowych lokalizacjach, które mogą pochwalić się wysoką liczbą odwiedzin. Obecnie Lancerto posiada 43 własne salony zlokalizowane w 34 miastach.

„Nasza strategia rozwoju opiera się na dynamicznym dostosowaniu portfolio  do zmiennych rynkowych, przy równoczesnym zachowaniu najwyższej jakości produktu i obsługi. Dziś zakładamy optymistyczny plan nowych otwarć i rozbudowy sieci, ale pragmatyzm w obliczu nadchodzącego kryzysu gospodarczego powoduje, że jako plan B rozważamy ograniczenie najmniej rentownych lokalizacji” – zapowiada Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

Obecnie LANCERTO stawia na obecność w największych polskich aglomeracjach, szczególnie istotne są dla marki duże miasta tj. Wrocław, Warszawa, Katowice, Kraków i Trójmiasto.

„Co nie znaczy, że nie poszukujemy ciekawych lokalizacji w innych miejscach. Nieustannie prowadzimy zaawansowane negocjacje oraz planujemy kolejne otwarcia w tym i kolejnym roku. Docelowo nasza sieć w Polsce może liczyć 60-65 salonów” – dodaje Michał Grochala.

 

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum