Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyskontowa sieć Action ma w Polsce już 6 sklepów

Między październikiem a grudniem 2017 roku, Action otworzył 6 sklepów w Polsce – w Lesznie, Legnicy, Lubaniu, Wałbrzychu, Świdnicy i Głogowie. Aktualnie Action zatrudnia w Polsce ok. 125 osób.
Reklama

Od 12 października, kiedy to Action otworzył swój pierwszy sklep w Lesznie, Polska zyskała nowego gracza na rynku detalicznym. Action to dynamicznie rozwijający się, nieżywnościowy dyskont. Powstał w Holandii w 1993 r. i obecnie z sukcesem działa nie tylko tam, ale i w Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii i Francji.

Obecnie sklepy Action działają już w Lesznie, Legnicy, Lubaniu, Wałbrzychu, Świdnicy i Głogowie. Wszystkie otwarcia są realizowane przez polskich pracowników i polską kadrę zarządzającą, w ścisłej współpracy z centralą w holenderskim Zwaagdijk. Do tej pory, do wprowadzenia marki na polski rynek, Action zatrudniło około 125 osób, z czego 30 odbyło intensywne, kilkutygodniowe szkolenia w sklepach w Holandii. – Polska jest naprawdę ekscytującym krajem do rozpoczęcia działalności biznesowej. Infrastruktura jest tu bardzo dobrze rozwinięta, gospodarka jest dynamiczna, a ze względu na gęstość zaludnienia i rynek detaliczny, potencjał jest duży. Jesteśmy przekonani, że nasza koncepcja pasuje do polskich klientów, a Polacy przyjmą ją z entuzjazmem – dodaje Sander van der Laan.

–  Do tej pory Action okazywało się sukcesem we wszystkich krajach, gdzie otworzyło swoje sklepy. W ostatnich latach Action rosło o 30% rocznie, a sprzedaż w 2016 r. wyniosła 2,7 mld EUR. Co ciekawe, każdego tygodnia sklepy Action w Europie odwiedza ponad 6 milionów klientów. Na półkach znajduje się ponad 6000 artykułów, z czego dwie trzecie stale się zmienia. Ponadto, w każdym tygodniu pojawia się 150 zupełnie nowych produktów. Asortyment obejmuje 13 grup artykułów, w tym kosmetyki, napoje i przekąski, zabawki, tekstylia, wyroby szklane, porcelanę i ceramikę, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły biurowe, artykuły dekoracyjne i DIY – wyjaśnia Sander van der Laan. W ostatnich latach, Action wzrosło aż o 30%. W październiku ten nieżywnościowy dyskont otworzył swój 1000. sklep w Europie.

 

 

 

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum