Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

E-obuwie o markach: Powinny być Disneylandem dla klienta

Dzisiaj marka, która chce być uwielbiana powinna być jednocześnie rozrywkowa. Można powiedzieć, że musi być Disneylandem dla klienta - uważa Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w obuwie.pl.
Reklama

Korzystanie z Internetu w pandemii zwiększyło się o 60 proc. w porównaniu do okresu sprzed kryzysu. Handel internetowy wzrósł trzykrotnie.

Covid i lockdowny przyciągnęły do sklepów internetowych nową grupę klientów - 50+. Potrzebowali wsparcia, dlatego eobuwie.pl zatrudniło więcej osób do działu obsługi klienta, aby im pomagać robić zakupy. 

Luděk Motyčka, Head of Marketing, Central & Eastern Europe Google: Liczba usług internetowych, z których ludzie korzystają zwiększyła się dwukrotnie. Największy skok zanotował handel internetowy i branża rozrywki.

więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum