E-obuwie o markach: Powinny być Disneylandem dla klienta
Dzisiaj marka, która chce być uwielbiana powinna być jednocześnie rozrywkowa. Można powiedzieć, że musi być Disneylandem dla klienta - uważa Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w obuwie.pl.

fot. eobuwie.pl chce stworzyć w sklepach Disneyland
Reklama
Korzystanie z Internetu w pandemii zwiększyło się o 60 proc. w porównaniu do okresu sprzed kryzysu. Handel internetowy wzrósł trzykrotnie.
Covid i lockdowny przyciągnęły do sklepów internetowych nową grupę klientów - 50+. Potrzebowali wsparcia, dlatego eobuwie.pl zatrudniło więcej osób do działu obsługi klienta, aby im pomagać robić zakupy.
Luděk Motyčka, Head of Marketing, Central & Eastern Europe Google: Liczba usług internetowych, z których ludzie korzystają zwiększyła się dwukrotnie. Największy skok zanotował handel internetowy i branża rozrywki.
więcej na propertynews.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama