E-obuwie rusza z szeroką kampanią świąteczną na 17 rynkach

Kampania marki po raz pierwszy wykorzystuje format reels-ów, czyli kilkunastosekundowych form video, produkowanych specjalnie pod media społecznościowe.
– Będziemy tam, gdzie przed świętami dzieje się dużo magii w relacjach naszych konsumentów, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy inspirować do zrobienia świątecznych zakupów prezentowych – mówi Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu eobuwie.pl S.A.
Dzięki zastosowaniu atrakcyjnych reels’owych trików montażowych, animacji i ferii barw inspirowanych twórczością Wesa Andersona, światełek i dziecięcego śmiechu, spoty mają ciepły i emocjonalny charakter.
Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie i YouTube na 17 rynkach od 3 do 29 grudnia. Spot zostanie także wyemitowany w charytatywnym bloku mikołajkowym stacji Polsat. Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencja Pacyfika i Papaya Films.