Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Firmy logistyczne, opakowaniowe, meblarskie oraz modowe najmocniej rozbudowują magazyny

Pandemia COVID-19 przyspieszyła wiele zmian w społeczeństwie. Jedną z najważniejszych są zachowania zakupowe konsumentów. Dostępność produktu oraz natychmiastowa dostawa do zamawiającego, najczęściej na dzień następny od dnia zakupu, stały się rynkowym standardem, którego konsumenci obecnie oczekują - mówi Anna Mazepa, Senior Asset Manager w Logicor.
Reklama

W rzeczywistości zmiana ta wywołała efekt domina, uruchamiając cały szereg procesów, m.in. w zakresie zapotrzebowania naszych klientów na wysokiej jakości, dobrze zlokalizowane nieruchomości przemysłowe i logistyczne, które wspierają szybką dostawę towarów i usług.

Filarem działalności dla wielu firm jest dysponowanie dobrej jakości przestrzenią produkcyjno-magazynową. Posiadanie takowej ma kluczowe znaczenie dla wszystkich łańcuchów dostaw, zapewniając tym samym możliwość zaspokojenia popytu rynkowego. Zawrotne tempo zmian zachodzących na rynku oraz ogromna konkurencja pokazują, jak ważne jest posiadanie silnego, rzetelnego i skutecznego partnera z sektora nieruchomości logistycznych.

W Logicor posiadamy, zarządzamy i rozwijamy wysokiej jakości aktywa logistyczne w całej Europie. W Polsce dążymy do bycia partnerem w zakresie nieruchomości logistycznych dla naszych klientów, do których należą międzynarodowi i lokalni dystrybutorzy, firmy e-commerce, detaliści i producenci.

Nasze podejście polega na ścisłej współpracy z klientami w taki sposób, aby rozwiązania leasingowe i nieruchomościowe wspierały ich rozwój, a jej rezultatem było uzyskanie lepszej efektywności operacyjnej. Przykładowo, prowadzimy obecnie prace związane z rozbudową magazynu dla jednego z naszych klientów logistycznych. Powiększamy ich istniejący obiekt o dodatkowe 10 200 mkw., wprowadzając specjalistyczne funkcje, w tym oświetlenie LED i inteligentne opomiarowanie.

Według nowego raportu JLL, który pokrywa się z naszymi praktycznymi obserwacjami, największą predyspozycję w rozwoju nowego lub aktualizacji istniejącego portfela nieruchomości wykazują sektory logistyczne, opakowań, RTV/AGD, meblarskie oraz modowe. Odnotowaliśmy także wzmożone zainteresowanie branży motoryzacyjnej w wymiarach dostępności przestrzeni produkcyjnej, ale także magazynowo-biurowej przeznaczonej do celów handlowych.

Warto wspomnieć, że aktualnie szczególnie istotnym czynnikiem na całym rynku nieruchomości, także logistycznym, jest niestabilność sektora budowlanego, rekordowy wzrost cen wielu materiałów budowlanych oraz wysokie ryzyko opóźnień w realizacji nowych projektów. Tym samym na atrakcyjności zyskuje już zrealizowana, nowoczesna infrastruktura dostępna „od ręki”. Logicor takimi obiektami dysponuje w strategicznych lokalizacjach m.in. w Poznaniu, Warszawie, centralnej Polsce czy też na Górnym Śląsku.

Wielu klientów chce rozbudować swoją powierzchnię magazynową, równocześnie ograniczając do minimum wpływ swojej działalności na środowisko. Dlatego w Logicor koncentrujemy się na dostarczaniu wydajnych, zrównoważonych rozwiązań, które wykorzystują technologię i dane, aby pomóc naszym klientom w podejmowaniu świadomych, długoterminowych decyzji, które równoważą zarówno wymagania przestrzenne, jak i oddziaływanie na środowisko - podsumowuje Anna Mazepa.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.