Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Flagowa perfumeria Sephora: Gabinet do zabiegów pielęgnacyjnych i automat do odbierania zamówień internetowych

Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia na nowo powitała swoich klientów. BarberShop marki Acqua di Parma, gabinet dedykowany usługom pielęgnacyjnym, automat do samodzielnego odbierania zamówień z perfumerii internetowej – to tylko niektóre z nowości przygotowanych przez Sephora.

Reklama

W odmienionych wnętrzach flagowej perfumerii Sephora, na odwiedzających obok dedykowanych stref tematycznych, czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek, w tym takich, które dostępne są wyłącznie w tej lokalizacji w Polsce. 

- Nasza perfumeria zlokalizowana w Westfield Arkadia na nowo tętni życiem i daje klientom najbogatszy w Polsce dostęp do zindywidualizowanych usług oraz asortymentu. Jestem przekonana, że każdy z odwiedzających nas pasjonatów świata piękna, niezależnie od wieku, upodobań i potrzeb, znajdzie w niej coś wyjątkowego dla siebie. Moim faworytem jest gabinet do spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych Skin Care Room, który przygotowaliśmy z myślą o konsultacjach dla najbardziej wymagających klientek. Kolejną innowacją jest automat Click&Collect, odzwierciedlający rosnący rozwój naszej firmy w kierunku omichannel, a jednocześnie będący wyjściem w kierunku potrzeb naszych klientów wynikających z obecnej sytuacji – dzięki C&C zamówienie złożone np. w domu na sephora.pl, możemy samodzielnie odebrać w perfumerii już po 2 godzinach - mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

Nowe strefy w nowej Sephora Westfield Arkadia to:

- Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym.
- BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów.
- We flagowej perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.
- Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę.
- Make up Hub – stanowiska dedykowane spotkaniom z makijażystami i testowaniu produktów.
- Skincare Hub – strefa i stanowiska do indywidualnych spotkań z ekspertami pielęgnacji.
- Gift Hub – bezpłatne grawerowanie i pakowanie prezentów, a także ekskluzywny serwis personalizacji skórzanych etui na zapachy Atelier Cologne.
- Beauty To Go – czyli zlokalizowana tuż przed kasami strefa, w której znaleźć można unikalne formaty i zestawy kilkuset marek, korzystne pod kątem zarówno rozmiaru, jak i ceny.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum