PARTNER PORTALU

Flying Tiger w Polsce z zyskiem na poziomie 1,2 mln zł. W okresie lockdownu sprzedaż spadła o 90 proc.

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2020 13:08

Flying Tiger w Polsce z zyskiem na poziomie 1,2 mln zł. W okresie lockdownu sprzedaż spadła o 90 proc. fot. materiały prasowe

Spółka Tiger Warsaw, która prowadzi sieć 45 sklepów z logo Flying Tiger Copenhagen, zamknęła 2019 r. zyskiem netto w wysokości 1.188 tysięcy złotych. Suma przychodów netto to 123.361 tysięcy złotych.

Suma przychodów wzrosła o 15% w porównaniu do 2018. Wzrost przychodów był wynikiem otwarcia nowych sklepów oraz połączenia spółek.

W ubiegłym roku spółka dokonała połączenia ze spółką Tiger Stores Poland 2 sp. z o.o. przez przeniesienie całego majątku spółki Tiger Stores Poland 2 sp. z o.o. na spółkę Tiger Warsaw sp. z o.o.

W okresie 01.01.2019 – 31.12.2019 spółka kontynuowała swoją działalność oraz otworzyła kolejne 2 sklepy w Galerii Janki i Galerii Młociny.

- Pod koniec 2019 r. po raz pierwszy pojawiły się wiadomości z Chin dotyczące COVID-19. W pierwszych miesiącach 2020 r. wirus rozprzestrzenił się na całym świecie, a jego negatywny wpływ objął wiele krajów. Chociaż w chwili publikacji sprawozdania finansowego sytuacja ta wciąż się zmienia, wydaje się, że negatywny wpływ na handel światowy i na jednostkę może być poważniejszy niż pierwotnie oczekiwano. Od połowy marca 2020 sprzedaż spółki zmniejszyła się o 90%. Jest to wynikiem zamknięcia (decyzją rządową) od 14 marca 2020 obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 2 000 m2. Negatywny wpływ na sprzedaż w tym okresie ma też znaczne ograniczenie klientów w pozostałych sklepach, których nie dotyczy to rozporządzenie, ze względu na epidemię koronowirusa. Kursy waluty PLN w stosunku do DKK w którym spółka kupuje towar uległ osłabieniu co powoduje wzrost wartości zakupionego towaru. Kierownictwo uważa taką sytuację za zdarzenie nie powodujące korekt w sprawozdaniu finansowym za rok 2019, lecz za zdarzenie po dacie bilansu wymagające dodatkowych ujawnień - czytamy w sprawozdaniu firmy.

Pierwszy sklep sieci w Polsce powstał w listopadzie 2011 roku w Warszawie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9600

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.