Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Francuska sieć wyszła z Polski dwa lata temu. Nowy właściciel myśli o reaktywacji

Francuska grupa modowa Celio chce wskrzesić markę odzieżową Camaieu. Właśnie kupiła prawa do znaku towarowego za 1,8 miliona euro na aukcji upadłościowej.
Reklama

Koniec znanej francuskiej marki Camaieu miał miejsce pod koniec września: sieć została postawiona w stan likwidacji, co oznaczało, że 2600 pracowników straciło pracę, a wszystkie sklepy zostały zamknięte. Jednak nazwa marki prawdopodobnie wkrótce pojawi się ponownie.

Camaieu powróci na rynek. Jest nowy właściciel

Marka odzieży męskiej Celio kupiła logo, nazwy marek i nazwy domen zarówno Camaïeu, jak i Camaieu na aukcji w Lille. Prezes Celio, Sébastien Bismuth, mówi, że chce ożywić markę po bankructwie, a przedsiębiorca myśli nawet o nowych sklepach.

Camaieu z długiem w wysokości 240 mln euro

„To marka z wartością, która od dziesięcioleci jest liderem odzieży damskiej we Francji”, powiedział Bismuth La Libre Eco. Jednak „cenna marka” pozostawiła ogromny dług w wysokości 240 mln euro. Zamknięto ponad 500 sklepów. Związki zawodowe uważają jednak, że pod Celio marka ma szansę na odrodzenie.

 

 

Camaieu miało w Polsce 25 sklepów

O planach wyjścia Camaieu z Polski pisaliśmy w 2020 r. W maju firma o swojej decyzji poinformowała na stronie internetowej, która odsyłała do placówek stacjonarnych. 

"Tak, zamykamy nasze sklepy w Polsce. Obserwujcie wiadomości od nas, by nie przegapić operacji likwidacyjnej i skorzystać ze wspaniałych cen na całą kolekcję" - napisano wtedy na stronie internetowej.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum