PARTNER PORTALU

GAP planuje zreformować swoją sieć

Autor: wnp.pl 5 marca 2021 14:41

Amerykański producent i sprzedawca odzieży GAP spodziewa się, że w tym roku będzie więcej sprzedawał, a pomóc mu w tym ma program szczepień przeciwko koronawirusowi.

Jak powiedziała dyrektor generalna firmy Sonia Syngal, liczne lockouty nie zaszkodziły jej, bo odzież firmy nadal sprzedawała się, choć innymi kanałami.

Ten rok według firmy powinien być dobry. Szerokie programy szczepień powinny zachęcić bowiem ludzi do zakupów w stacjonarnych sklepach. A przy tym wielu, którzy zaczęli robić zakupy online, nadal będzie to robiło.

GAP postanowił jednak zreformować swoją sieć sprzedaży. Spółka planuje w tym roku otworzyć od 30 do 40 sklepów Old Navy i od 20 do 30 sklepów Athleta, a także zamknąć około 100 sklepów GAP i Banana Republic.

Decyzje ta została podjęta po analizie zachowań klientów w czasie pandemii. Okazało się, że szczególnym zainteresowaniem cieszyły się wśród nich tańsze ubrania marek Old Navy i Athleta. Np. sprzedaż tej drugiej wzrosła o 29 proc. do ponad miliarda dolarów w czwartym kwartale i oczekuje się, że do 2023 roku osiągnie 2 miliardy dolarów.

Powód był taki, że pracujący zdalnie klienci, przedkładali wygodne nad najnowsze, ale droższe ubrania.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8424

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.