Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Gemini Park Bielsko-Biała: Cztery nowe otwarcia na przestrzeni 10 dni

W Gemini Park Bielsko-Biała trwa intensywny sezon otwarć. Tylko w ciągu 10 dni aż 4 najemców otworzyło tam swoje sklepy, zajmując łącznie blisko 800 m kw. W sumie w ostatnim półroczu oferta centrum handlowego wzbogaciła się aż o 7 nowych marek.
Reklama

Ostatnie dni przyniosły w bielskiej galerii otwarcie m.in. sklepu brytyjskiej sieci Dealz. Najemca, mający już ponad 900 sklepów w całej Europie, zajął powierzchnię 476 m w. Jest to jedno z największych otwarć w Gemini Park w ostatnich miesiącach. Co więcej, jest to debiut tej popularnej marki na Podbeskidziu.

Lokalnym debiutantem jest także restauracja Silver Dragon, serwująca dania kuchni azjatyckiej - m.in. tajskiej i wietnamskiej. Najemca zajął powierzchnię 50 m kw. i został ulokowany przy food court.  Dzięki temu otwarciu food court Gemini Park jest już w 100% wynajęty, a galeria może pochwalić się ofertą gastronomiczną liczącą 17 lokali. Nowością na podbeskidzkim rynku jest także sklep z winami Fine Wine. Marka, której ofertę wypełniają wina m.in. z Ameryki Południowej, Afryki i Australii oraz inne trunki, zajęła lokal mający 38  m kw. Jest to pierwszy sklep z tego typu asortymentem w Gemini Park Bielsko-Biała.

Jesień bielskiej galerii przynosi także nowego najemcę w segmencie mody. Koniec września zaowocował otwarciem salonu polskiej marki Tatuum. Jego ofertę wypełnia odzież i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn. Jest to już 37 sklep z ubraniami w galerii. Najemca zdecydował się wynająć w centrum handlowym lokal mający 182 m kw.

- Za nami bardzo intensywny okres prac nad ofertą, który tylko w ostatnich dniach zaprocentował aż 4 nowymi otwarciami, a na przestrzeni ostatnich tygodni 7, w tym kawiarni Costa Coffee oraz salonów Only i ŠKODA OUTLET KORCZYK. Tym samym wypełniamy założony przez nas plan leasingowy na 2019 rok, kontynuując realizację bardzo efektywnej strategii - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding.
 - Dzięki niej nie tylko systematycznie zwiększamy pulę najemców i wprowadzamy nowości do oferty dywersyfikując ją, ale także coraz odważnie sięgamy po marki, które są unikalne na Podbeskidziu, a nawet nieobecne jeszcze na lokalnym rynku. Tym samym dokładamy kolejne elementy, które mają szasnę przyciągnąć do nas klienta  - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum