Gemini Park Tychy powiększa się o markę mody dziecięcej
Coccodrillo to producent ubrań dziecięcych i niemowlęcych oraz prestiżowa marka na światowym rynku. Dopełnieniem oferty są dedykowane dla najmłodszych buty oraz liczne akcesoria.
Na koniec 2017 r. CDRL posiadało łącznie około 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE.
W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.
Kilka miesięcy przed otwarciem obiekt skomercjalizowany jest niemal w całości. Zainteresowanych wynajęciem powierzchni jest nadal bardzo dużo, a wolnych lokali coraz mniej. Dlatego już dziś deweloper rozważa rozbudowę obiektu i powiększenie strefy rozrywkowo-restauracyjnej o dodatkowe 6 tys. mkw.
Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, H&M, TK Maxx, Big Star, Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Smyk, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Deichmann, Triumph, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Q&Q, Inglot, Ziaja, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&Deco.
Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, McDonald’s, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy Kebab by Olimp.
Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.