Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Greenpoint dołączył do Galerii Przymorze

Galeria Przymorze przechodzi szereg zmian – dotychczasowi najemcy modernizują swoje salony, dołączają też nowe marki. Wśród nich jest odzieżowa marka Greenpoint, a także JYSK.
Reklama

Sklep JYSK, o powierzchni ponad 1039 m2, otwarto w czerwcu. Oferta skandynawskich produktów do domu jest odpowiedzią na oczekiwania klientów poszukujących artykułów z dziedziny „home decor”. - Otwarcie Jysk jest jedną z wielu komercjalizacyjnych zmian, jaką mamy w planach na ten rok - mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Galerii Przymorze.

Do grona najemców dołączył także salon marki Greenpoint, oferujący ubrania dla kobiet poszukujących eleganckich a jednocześnie funkcjonalnych i wygodnych fasonów, pozwalających czuć się swobodnie w każdej sytuacji.

Galeria Przymorze dba też o najemców, z którymi owocnie współpracuje od lat, marki: CCC, C&A oraz Deichmann przedłużyły swoje umowy najmu na kolejne lata. Wraz z odnowieniem umów, najemcy odnawiają też swoje salony. CCC już prezentuje się klientom w najnowszym koncepcie tej marki, wkrótce w zupełnie nowej odsłonie ukaże się salon Deichmann.

W Galerii Przymorze zmienia się również strefa foodcourt; lubiana Waga Smaków zmieni swój koncept, do grona najemców dołączyła Pizza Hut Express, w najbliższym czasie pojawią się inni nowi najemcy, którzy wzbogacą kulinarną ofertę Centrum.

Przedłużeniem zmian w strefie gastronomicznej jest Strefa Chillout – zlokalizowana na zewnątrz budynku Galerii w obrębie parku, a także funkcjonująca już Strefa Pracy i Spotkań na pierwszym piętrze.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.