Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Vistuli zwiększa sprzedaż

Sprzedaż Vistula Group w październiku 2018 roku wyniosła około 56,9 mln zł i była wyższa rok do roku o około 1,6 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2018 roku wyniosła około 590,4 mln zł i była wyższa o około 13,2 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Reklama

Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 34,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2017 roku o około 2,5 proc. Narastająco sprzedaż w tym segmencie wzrosła o 10,6 proc., do około 333,0 mln zł.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 20,3 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o około 17,9%. W okresie styczeń – październik 2018 roku sprzedaż w tym segmencie wyniosła około 225,6 mln zł i była wyższa o około 20,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w październiku 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 54,5 proc. i była niższa od marży osiągniętej w październiku 2017 roku o około 0,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-październik 2018 wyniosła około 50,7 proc. i była niższa o 1,0 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec października 2018 roku wyniosła 34,8 tys. m2 i była wyższa o 6,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w październiku 2017 roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum