Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa VRG poprawia przychody i marżę

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju przez VRG wyniosły około 96,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2018 roku o około 42,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – maj 2019 roku wyniosła około 394,0 mln zł i była wyższa o około 38,4 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Reklama

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 61,3 mln zł (w tym Bytom 18,4 mln zł) i były wyższe rdr o około 58,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów wzrosła o 51,9%, do około 248,7 mln zł.


W segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) przychody wyniosły około 31,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2018 roku o około 20,2%. W okresie styczeń – maj 2019 roku sprzedaż w tym segmencie wyniosła około 128,7 mln zł i była wyższa rdr o około 24,4%.

VRG poinformowała też, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 2019 roku przez grupę wyniosła około 54,1% i była wyższa od marży osiągniętej w maju 2018 roku o około 1,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła około 51,4% i była wyższa o 0,6 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec maja 2019 roku wyniosła 53,4 tys. m2 (w tym Bytom 16,1 tys. m2). 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum