Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Guess wzmacnia ofertę modową Galerii Jurajskiej

Kluczowy dla Galerii Jurajskiej segment modowy oferty wzbogacił się o kolejną zagraniczną markę. Swój salon w centrum handlowym otworzyła właśnie marka Guess.
Reklama

 To już 65 sklep z ubraniami w tym obiekcie, a także kolejny interesujący punkt w całej ofercie „fashion” częstochowskiej galerii.

 - Szeroko pojęta moda zajmuje już 58 proc. GLA centrum. Na ofertę składają się zarówno topowe polskie marki, jak również znane zagraniczne brandy.  Stale także pracujemy nad rozwojem tego segmentu wprowadzając zarówno nowych najemców, jak również tworząc obecnym warunki do rozwoju - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

 Tylko w ciągu ostatniego roku aż 22 najemców segmentu modowego zdecydowało się na powiększenie lokalu, relokację lub modernizację wśród nich m.in. Cropp, House i Sinsay. Centrum wzbogaciło się także o 3 dodatkowe marki modowe, w tym m.in. Jack&Jones i Puccini . Teraz do tego grona dołącza także Guess.

Amerykański brand, dla którego będzie to pierwszy salon w Częstochowie, zajął powierzchnię 275 m kw.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum