Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Guess wzmacnia ofertę modową Galerii Jurajskiej

Kluczowy dla Galerii Jurajskiej segment modowy oferty wzbogacił się o kolejną zagraniczną markę. Swój salon w centrum handlowym otworzyła właśnie marka Guess.
Reklama

 To już 65 sklep z ubraniami w tym obiekcie, a także kolejny interesujący punkt w całej ofercie „fashion” częstochowskiej galerii.

 - Szeroko pojęta moda zajmuje już 58 proc. GLA centrum. Na ofertę składają się zarówno topowe polskie marki, jak również znane zagraniczne brandy.  Stale także pracujemy nad rozwojem tego segmentu wprowadzając zarówno nowych najemców, jak również tworząc obecnym warunki do rozwoju - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

 Tylko w ciągu ostatniego roku aż 22 najemców segmentu modowego zdecydowało się na powiększenie lokalu, relokację lub modernizację wśród nich m.in. Cropp, House i Sinsay. Centrum wzbogaciło się także o 3 dodatkowe marki modowe, w tym m.in. Jack&Jones i Puccini . Teraz do tego grona dołącza także Guess.

Amerykański brand, dla którego będzie to pierwszy salon w Częstochowie, zajął powierzchnię 275 m kw.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.