Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Guess z nowym konceptem w Manufakturze

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje międzynarodową ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze.
Reklama

Marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Sklep oferuje najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear - obie zostały stworzone z wykorzystaniem zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. 

 Butik, utrzymany w surowym, industrialnym stylu jest dobrym tłem dla sportowej odzieży, obuwia i dodatków.  

- Manufaktura od zawsze była miejscem, które dzięki swojemu wyjątkowemu charakterowi przyciągało nie tylko lokalne, małe marki, ale także znane na całym świecie brandy. Nasi Goście chętnie wspierają regionalne firmy, ale chcą też wiedzieć „co w modzie piszczy” i być na bieżąco z najnowszym trendami kreowanymi przez takich gigantów jak Guess – podsumowuje rzeczniczka łódzkiej Manufaktury, Monika Langner.

Pop-up Guess Activewear, jest uzupełnieniem portfolio marki, która obecnie ma 36 sklepów firmowych w Polsce. Butik znajduje się na parterze galerii handlowej.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum