PARTNER PORTALU

H&M chce odzyskać zaufanie chińskich klientów

Autor: wnp.pl 31 marca 2021 15:24

Naszym celem jest odzyskanie zaufania klientów w Chinach, oświadczył koncern H&M. Firma poinformowała dziś (w środę) o stracie o ostatnim kwartale.

Drugi co do wielkości detalista modowy na świecie znalazł się pod ostrzałem konsumentów i urzędników w Chinach po tym, jak jego oświadczenie z 2020 r. pojawiło się ponownie w mediach społecznościowych. W oświadczeniu tym H&M wyraził zaniepokojenie doniesieniami o przymusowej pracy Ujgurów w Sinciang - regionie autonomicznym w Chinach, deklarując, że nie będzie używał pochodzącej stamtąd bawełny.

W odpowiedzi produkty H&M zostały usunięte w środę z kilku chińskich sklepów internetowych, a spółka stała się przedmiotem krytyki państwowych mediów. 

W oświadczeniu wydanym w środę wraz z wynikami kwartalnymi H&M zadeklarował, że jego zaangażowanie w Chinach pozostaje silne i że chce odzyskać zaufanie chińskich klientów, współpracowników i partnerów biznesowych.

Chiny są czwartym co do wielkości rynkiem sprzedaży H&M i największym rynkiem zaopatrzenia koncernu.

Całośc na wnp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8695
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.