PARTNER PORTALU

H&M powoli wraca do wyników sprzed pandemii

Property News 14 lipca 2021 10:14

Grupa H&M podsumowała I półrocze roku rozliczeniowego 2021 (1 grudnia 2020 – 31 maja 2021). Sprzedaż netto w walutach lokalnych wzrosła o 12 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - podała firma.

W samym II kwartale (1 marca 2021 – 31 maja 2021) sprzedaż netto grupy H&M w walutach lokalnych wzrosła o 75 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Sprzedaż internetowa wzrosła o 40 procent w walutach lokalnych i 32 procent w SEK.

Trzeci kwartał rozpoczął się dobrze i H&M powoli wraca do wyników sprzed pandemii.
Grupa H&M ma sklepy online już na 53 rynkach i około 4900 sklepów stacjonarnych w 74 krajach.

- Dzięki naszym cenionym kolekcjom, ciągłej transformacji i stopniowemu otwieraniu rynków, ożywienie sprzedaży jest silne, a sprzedaż internetowa rozwija się bardzo dobrze nawet po otwarciu sklepów - komentuje mówi Helena Helmersson, CEO, H&M.

- Ponieważ coraz więcej osób jest szczepionych i łagodzone są ograniczenia, świat stopniowo się otwiera, a klienci mogą ponownie odwiedzać nasze sklepy. (...) Pomimo ciągłych ograniczeń, sprzedaż znacznie wzrosła w porównaniu z poprzednim rokiem. Trzeci kwartał rozpoczął się dobrze i prawie wracamy do poziomu sprzed pandemii - dodaje Helena Helmersson.

całość na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9526
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,99

  • Śr

    11,62

  • Min

    6,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.