H&M pracuje nad wirtualną przymierzalnią

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2021 11:21

H&M pracuje nad wirtualną przymierzalnią H&M korzysta z innowacyjnych rozwiązań, fot. Shutterstock

H&M beyond, laboratorium innowacji szwedzkiego giganta mody, oraz NeXR Technologies pracują nad stworzeniem wirtualnej przymierzalni, która pozwoli klientom szybko i łatwo przymierzyć idealnie dopasowane stroje.

Prototyp cyfrowej przymierzalni planowany jest na lato 2021 r. W niektórych niemieckich sklepach klienci będą mogli wykonać skan swojego ciała, po czym otrzymają osobistego awatara, czyli dokładne cyfrowe zdjęcie siebie. Za pomocą aplikacji klienci mogą przypisać swojemu awatarowi różne style i stroje, aby zobaczyć, co im odpowiada i na tej podstawie podjąć decyzję o zakupie.

Projekt jest wynikiem współpracy pomiędzy NeXR Technologies i H&M beyond, berlińskim laboratorium innowacji H&M, które jest odpowiedzialne za opracowywanie i testowanie produktów i usług, które są lub mogą mieć znaczenie dla firmy na całym świecie. Oprócz poprawy jakości zakupów H&M chce również wykorzystać technologię, aby sprawdzić, jaki może mieć wpływ na zachowanie klientów w zakresie zwrotów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8298
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,32

  • Śr

    6,02

  • Min

    4,00

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.