H&M pracuje nad wirtualną przymierzalnią

H&M beyond, laboratorium innowacji szwedzkiego giganta mody, oraz NeXR Technologies pracują nad stworzeniem wirtualnej przymierzalni, która pozwoli klientom szybko i łatwo przymierzyć idealnie dopasowane stroje.
Prototyp cyfrowej przymierzalni planowany jest na lato 2021 r. W niektórych niemieckich sklepach klienci będą mogli wykonać skan swojego ciała, po czym otrzymają osobistego awatara, czyli dokładne cyfrowe zdjęcie siebie. Za pomocą aplikacji klienci mogą przypisać swojemu awatarowi różne style i stroje, aby zobaczyć, co im odpowiada i na tej podstawie podjąć decyzję o zakupie.
Projekt jest wynikiem współpracy pomiędzy NeXR Technologies i H&M beyond, berlińskim laboratorium innowacji H&M, które jest odpowiedzialne za opracowywanie i testowanie produktów i usług, które są lub mogą mieć znaczenie dla firmy na całym świecie. Oprócz poprawy jakości zakupów H&M chce również wykorzystać technologię, aby sprawdzić, jaki może mieć wpływ na zachowanie klientów w zakresie zwrotów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 09:59 ALDI jest kobietą - panie stanowią 70% kadry managerskiej i kierowniczej
- 09:54 Premier: pandemia stała się katalizatorem cyfrowej transformacji
- 09:52 Michał Dworczyk: chcielibyśmy, aby obostrzenia w Wielkanoc były jak najmniej...
- 09:36 62 proc. franczyzobiorców sieci Żabka to kobiety
- 09:33 Pointpack i Poczta Polska dostarczą przesyłki do sklepów Żabka
- 09:32 Wiosenna odwilż gospodarcza lub kolejna fala bankructw
- 09:23 Konsument post-covidowy: jakie ma potrzeby?
- 08:57 Kobietom w biznesie wciąż pod górkę
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.