H&M stworzył nową markę. To Netflix rynku odzieżowego

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2020 10:12

H&M stworzył nową markę. To Netflix rynku odzieżowego Odzież jak usługa - to model Singular Society, fot. za singular-society.com

H&M Group wprowadza nową markę detaliczną: Singular Society. Nowy brand ma szczególny model biznesowy: klienci płacą składkę członkowską, która uprawnia ich do kilku zakupów miesięcznie. Media określiły projekt jako "Netflix rynku odzieżowego".

„Pracujemy jak Netflix czy Spotify” - ogłaszają na swojej stronie założyciele Singular Society. Nowy koncept, zapoczątkowany przez niewielki zespół specjalistów z branży handlu detalicznego i finansowany przez H&M Group, jest rzeczywiście rewolucyjnym modelem: produkty są oferowane jako usługa.

Oznacza to, że trzeba się zapisać, aby coś kupić. Za stałą miesięczną lub roczną opłatę można zamówić określoną liczbę pozycji. Na przykład podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie i daje prawo do zakupu pięciu pozycji miesięcznie. W Sztokholmie jest już flagowy sklep, a sklep internetowy jest poświęcony zrównoważonym, a jednocześnie luksusowym prezentom bożonarodzeniowym, takim jak kaszmirowe koce, świece zapachowe i odzież domowa.

Co uderzające, założyciele nie celują w zakupoholików, ale w świadomych konsumentów. Chcą, aby kleinci kupowali mniej, ale lepiej. Singular Society uważa, że ​​może to osiągnąć, czerpiąc dochody nie z liczby transakcji, ale z stałych składek członkowskich.

Zapewnia również, że typowe obliczanie marży nie jest już konieczne i że towary mogą być po prostu oferowane po cenach produkcyjnych. To ostatnie jest jednak trudne do zweryfikowania, biorąc pod uwagę, że na stronie nigdzie nie ma cen. Niezależnie od tego, dla każdego artykułu klienci mogą zobaczyć obszerne informacje o pochodzeniu, producentach i materiałach, z których pochodzą.

Na razie potencjalni klienci mogą umieścić się na liście oczekujących na subskrypcję. Marka właśnie miała „miękką premierę”, ale chce szybko zaistnieć. Stopniowo Singular Society chce również rozszerzać działalność na nowe kategorie produktów, ale zawsze z „ponadczasowym wzornictwem, odpowiedzialną produkcją i jakością, która wytrzymuje próbę czasu”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,49

  • Śr

    6,99

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.