H&M stworzył nową markę. To Netflix rynku odzieżowego

H&M Group wprowadza nową markę detaliczną: Singular Society. Nowy brand ma szczególny model biznesowy: klienci płacą składkę członkowską, która uprawnia ich do kilku zakupów miesięcznie. Media określiły projekt jako "Netflix rynku odzieżowego".
„Pracujemy jak Netflix czy Spotify” - ogłaszają na swojej stronie założyciele Singular Society. Nowy koncept, zapoczątkowany przez niewielki zespół specjalistów z branży handlu detalicznego i finansowany przez H&M Group, jest rzeczywiście rewolucyjnym modelem: produkty są oferowane jako usługa.
Oznacza to, że trzeba się zapisać, aby coś kupić. Za stałą miesięczną lub roczną opłatę można zamówić określoną liczbę pozycji. Na przykład podstawowa subskrypcja kosztuje 114 euro rocznie i daje prawo do zakupu pięciu pozycji miesięcznie. W Sztokholmie jest już flagowy sklep, a sklep internetowy jest poświęcony zrównoważonym, a jednocześnie luksusowym prezentom bożonarodzeniowym, takim jak kaszmirowe koce, świece zapachowe i odzież domowa.
Przeczytaj także:
Co uderzające, założyciele nie celują w zakupoholików, ale w świadomych konsumentów. Chcą, aby kleinci kupowali mniej, ale lepiej. Singular Society uważa, że może to osiągnąć, czerpiąc dochody nie z liczby transakcji, ale z stałych składek członkowskich.
Zapewnia również, że typowe obliczanie marży nie jest już konieczne i że towary mogą być po prostu oferowane po cenach produkcyjnych. To ostatnie jest jednak trudne do zweryfikowania, biorąc pod uwagę, że na stronie nigdzie nie ma cen. Niezależnie od tego, dla każdego artykułu klienci mogą zobaczyć obszerne informacje o pochodzeniu, producentach i materiałach, z których pochodzą.
Przeczytaj także:
Na razie potencjalni klienci mogą umieścić się na liście oczekujących na subskrypcję. Marka właśnie miała „miękką premierę”, ale chce szybko zaistnieć. Stopniowo Singular Society chce również rozszerzać działalność na nowe kategorie produktów, ale zawsze z „ponadczasowym wzornictwem, odpowiedzialną produkcją i jakością, która wytrzymuje próbę czasu”.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- 10:14 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 17:12 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
- Sb 13:11 Rzecznik MŚP przeciwny dokręcaniu mandatowej śruby przedsiębiorcom
- Sb 11:26 Krzysztof Nowicki nowym wiceprezesem Grupy Lotos
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Stara Ochota), Baśniowa, 32.72 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Fort Bema), Osmańczyka, 38.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Bemowo (Górce), Zaborowska, 38.54 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Wola (Koło), Aleja Prymasa Tysiąclecia, 49.50 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.