H&M wchodzi do metaverse
Marka odzieżowa H&M wchodzi do świata metaverse za pośrednictwem platformy gier online Roblox. Gra powstała we współpracy z firmą Dubit - donoszą wirtualnemedia.pl.

H&M lubi wirtualne doświadczenia; fot. youtube
Reklama
Odzieżowa marka H&M nawiązała współpracę ze studiem metaverse Dubit, aby stworzyć H&M Loootopia, która pozwala graczom projektować wirtualne ubrania i wchodzić w interakcje z innymi projektantami. Projekt obejmuje również minigry, sesje stylizacji, alternatywne światy i wydarzenia mające na celu edukację graczy w zakresie funkcjonowania branży modowej.
H&M lubi wirtualne doświadczenia
To nie pierwszy raz, kiedy H&M zwraca się ku wirtualnym doświadczeniom. W 2021 roku firma modowa uruchomiła wyspę recyklingu ubrań w grze symulacyjnej Animal Crossing, która zawierała cyfrową wersję gwiazdy "Game of Thrones", Maisie Williams.
Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl.
Reklama