Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

H&M wchodzi do metaverse

Marka odzieżowa H&M wchodzi do świata metaverse za pośrednictwem platformy gier online Roblox. Gra powstała we współpracy z firmą Dubit - donoszą wirtualnemedia.pl.
Reklama

Odzieżowa marka H&M nawiązała współpracę ze studiem metaverse Dubit, aby stworzyć H&M Loootopia, która pozwala graczom projektować wirtualne ubrania i wchodzić w interakcje z innymi projektantami. Projekt obejmuje również minigry, sesje stylizacji, alternatywne światy i wydarzenia mające na celu edukację graczy w zakresie funkcjonowania branży modowej.

H&M lubi wirtualne doświadczenia

To nie pierwszy raz, kiedy H&M zwraca się ku wirtualnym doświadczeniom. W 2021 roku firma modowa uruchomiła wyspę recyklingu ubrań w grze symulacyjnej Animal Crossing, która zawierała cyfrową wersję gwiazdy "Game of Thrones", Maisie Williams.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum