PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

H&M zamknie 250 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 1 października 2020 12:18

H&M zamknie 250 sklepów fot. shutterstock

H&M planuje zamknąć do końca przyszłego roku 250 sklepów. Detalista uważa jednak, że największy kryzys ma już za sobą.

W 2021 roku detalista chce mieć 250 mniej sklepów stacjonarnych niż obecnie, co oznacza redukcję całej sieci sklepów o 5%. 

H&M od wielu lat próbuje zmniejszyć fizyczną sieć placówek. Detalista powiedział na początku tego roku, że ​​liczba sklepów netto zmniejszy się już w 2020 roku. Teraz jednak szwedzka firma podejmuje bardziej drastyczne kroki.

Ogłoszenie jest zaskakujące, ponieważ towarzyszą mu optymistyczne dane kwartalne. We wrześniu nastąpiło wyraźne ożywienie: sprzedaż w lokalnej walucie spadła "tylko" o 5%. „Mimo, że jeszcze daleko do końca kryzysu, to uważamy, że najgorsze już za nami i jesteśmy dobrze przygotowani, aby wyjść z niego silniejsi” - powiedzieli przedstawiciele grupy

Zysk firmy przed opodatkowaniem w trzecim kwartale br, wyniósł 2,37 mld koron szwedzkich (230 mln euro), w porównaniu z 5,01 mld koron (480 mln euro) rok wcześniej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.