Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

HalfPrice świętował 1. urodziny w Forcie Mokotów. Na imprezie m.in. Małgorzata Rozenek

Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie do 2025 roku ok. 250 sklepów sieci HalfPrice, a do końca roku sieć ma liczyć 100 sklepów. Obecnie pod szyldem HalfPrice otwartych jest 67 sklepów. Na 1. urodzinach w Forcie Mokotów pojawiło się grono celebrytów z Małgorzatą Rozenek na czele.
Reklama
  • Pierwsze salony należącego do Grupy CCC HalfPrice’a, oficjalnie wystartowały 4 maja ub.r.
  • W rok sklepy stacjonarne HalfPrice odwiedziło 16,2 mln klientów, a w uruchomionym w grudniu sklepie online złożono już niemal 50 tysięcy zamówień.
  • Pierwszy zagraniczny sklep pod szyldem HalfPrice został otwarty w Budapeszcie w sierpniu ub.r.

 

HalfPrice_11.jpg
HalfPrice_11.jpg
HalfPrice_10.jpg
HalfPrice_10.jpg
HalfPrice_9.jpg
HalfPrice_9.jpg
HalfPrice_8.jpg
HalfPrice_8.jpg
HalfPrice_7.jpg
HalfPrice_7.jpg
HalfPrice_6.jpg
HalfPrice_6.jpg
HalfPrice_5.jpg
HalfPrice_5.jpg
HalfPrice_3.jpg
HalfPrice_3.jpg
HalfPrice_13.jpg
HalfPrice_13.jpg

HalfPrice w Polsce

Pierwsze salony należącego do Grupy CCC HalfPrice’a, oficjalnie wystartowały 4 maja ub.r. w pięciu polskich miastach, tj. w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Polkowicach oraz Tychach. Od tamtej pory sieć otworzyła sumie 67 sklepów i weszła na kolejne 6 rynków.

Mija rok odkąd HalfPrice - najmłodszy, off-price'owy szyld Grupy CCC - otworzył swoje pierwsze sklepy stacjonarne w Polsce. Rok od debiutu HalfPrice to już 67 sklepów stacjonarnych, prawie 2 tys. pracowników, sklep online oraz obecność na 7 rynkach. W rok sklepy stacjonarne HalfPrice odwiedziło 16,2 mln klientów, a w uruchomionym w grudniu sklepie online złożono już niemal 50 tysięcy zamówień.

Rozwój konceptu off-price w Polsce

HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje produkty światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do -80% taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, produkty sportowe, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

– Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie do 2025 roku ok. 250 sklepów sieci, a do końca roku chcemy, aby nasza sieć liczyła już 100 sklepów. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tego celu – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

Produkty w modelu off-price w CEE

Realizacja międzynarodowej ekspansji marki od samego początku stanowiła jeden z głównych celów biznesowych Grupy. Pierwszy zagraniczny sklep pod szyldem HalfPrice został otwarty w Budapeszcie w sierpniu ub.r. Obecnie, Spółka jest obecna na 6 europejskich rynkach poza Polską - w Austrii, Czechach, Chorwacji i Słowenii, a także na Węgrzech oraz Słowacji.

Omnichannel w wersji off-price

Pod koniec 2021 r. HalfPrice zrobił kolejny duży krok w kierunku rozwoju marki otwierając sklep internetowy. Platforma sprzedażowa działa w formule klubu zakupowego, w którym każdego dnia na klientów czekają tematyczne kampanie produktowe. Unikatowe oferty marki dostępne są dla polskich użytkowników sieci, jednak w planach spółki jest dalszy rozwój platformy online na pozostałych rynkach, na których działają sklepy stacjonarne.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum