Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hity sprzedażowe w Empiku w czasie upału: Kremy z filtrem i wentylatory

Jak wynika z danych Empik.com, w porównaniu do ubiegłego roku ponad dwukrotnie wzrosło zainteresowanie klimatyzatorami, wentylatorami i akcesoriami do filtrowania wody. Coraz więcej Polaków korzysta z kurtyn i mgiełek wodnych, a niezmienną popularnością cieszą się baseny i parasole ogrodowe.
Reklama

Od początku czerwca zakupiono ponad czterokrotnie więcej kremów z filtrem ochronnym do twarzy i ciała niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przed upałami i słońcem chronimy także czworonogi – stale wzrasta zainteresowanie matami chłodzącymi i basenami dla zwierząt.

Ochłoda w pomieszczeniach

Wraz z nadejściem upałów, na Empik.com wzrosło zainteresowanie produktami z serii małego AGD, w tym urządzeniami do regulacji temperatury w pomieszczeniach. Od początku miesiąca zapotrzebowanie na tę kategorię jest ponad 2,5-krotnie wyższe niż rok temu, a liczba zakupionych klimatyzatorów i wentylatorów powietrza przebiła ubiegłoroczny wynik.

Bezpieczne opalanie

Pod względem zainteresowania w kategorii Opalanie na Empik.com dominują produkty do ochrony przeciwsłonecznej twarzy i ciała, m.in. kremy, balsamy, emulsje czy spraye z filtrem ochronnym. Od początku czerwca sprzedano ich 4-krotnie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Zaraz za nimi plasują się produkty przyspieszające opalanie, które notują jednocześnie najwyższy, bo ponad 10-krotny wzrost zainteresowania. Rośnie również popularność produktów do pielęgnacji po opalaniu. Pod względem liczby sprzedanych sztuk łagodzące mleczka i balsamy do ciała 4-krotnie przewyższają ubiegłoroczny wynik.

Letnie orzeźwienie

Myśląc o wodzie, Polacy są coraz bardziej świadomi i zwracają większą uwagę na ekologiczny wymiar zakupów. Częściej niż w poprzednich miesiącach decydują się na butelki i dzbanki z filtrem wielokrotnego użytku. Zapotrzebowanie na tę kategorię produktów na Empik.com charakteryzuje się ponad 2-krotnym wzrostem rok do roku i stale rośnie.

W czerwcu klienci Empik.com chętnie uzupełniali domową zastawę o dzbanki do serwowania napojów (ponad 10-krotny wzrost zainteresowania rok do roku), stojaki na wino (8-krotny wzrost), kieliszki i szklanki (4-krotny wzrost), shakery i miarki oraz zaparzacze do kawy i herbaty (3-krotny wzrost), a także szereg innych produktów, w tym foremki do lodu.

Letnim hitem sprzedaży są pojemne, kilkulitrowe słoiki z kranikiem, z których serwować można na przykład lemoniadę. W związku z utrzymującymi się upałami, od początku czerwca zakupiono już także ponad 75% więcej lodówek turystycznych i toreb termicznych niż rok temu.

Relaks w ogrodzie

Już nie tylko rozkładane baseny ogrodowe, ale także własne przydomowe SPA – tegorocznym hitem lata na Empik.com zdecydowanie jest dmuchane jacuzzi. Zainteresowanie tą kategorią w czerwcu wzrosło aż 25-krotnie w porównaniu do analogicznego okresu rok temu.

Bezpieczne podróże z pupilem

W planowaniu letnich podróży i wypadów za miasto Polacy nie zapominają o potrzebach czworonogów. Jak potwierdzają dane Empik.com, w porównaniu do ub.r. znacząco rośnie zainteresowanie transporterami i klatkami dla zwierząt – ponad 3-krotnie dla kotów i ponad 2-krotnie dla psów. Częściej niż rok temu wybierane są także maty chłodzące, które przynoszą ulgę zwierzakowi podczas ciepłych dni, a także specjalne baseny dla psów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum