HubStyle zmieni branżę? Odzieżowe marki mogą zostać wystawione na sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2020 09:31

Zarząd HubStyle S.A.15 września br. podjął uchwałę o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych dla grupy kapitałowej HubStyle polegających na: rozważeniu transakcji przejęcia lub połączenia spółki ze spółkami z branży gamingowej; rozważeniu transakcji zbycia przez spółkę aktywów odzieżowych obejmujących jednostki zależne Grupy Kapitałowej oraz prawa własności do znaków towarowych.

W ramach przeglądu spółka dokona analizy możliwych działań mających na celu wzmocnienie lub zmianę profilu działalności grupy kapitałowej spółki, w tym w szczególności poprzez analizę możliwości przeprowadzenia akwizycji oraz dezinwestycji wybranych aktywów.

Zarząd HubStyle zastrzega, że nie została podjęta żadna decyzja związana z wyborem określonej opcji co do konkretnych zmian w strukturze i działalności grupy kapitałowej ani w strukturze aktywów. Nie ma zatem pewności, czy i ewentualnie, kiedy takie decyzje zostaną podjęte w przyszłości.

HubStyle posiada marki odzieżowe Sugarfree oraz Cardio Bunny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6162
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,78

  • Śr

    5,96

  • Min

    4,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.