Hummel: Chcemy się rozwijać, ale nie za wszelką cenę
Duńska marka odzieży i sprzętu sportowego Hummel pierwszy sklep otworzyła w marcu tego roku we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim. Miesiąc później – w łódzkiej Manufakturze, a w maju – w Posnanii. – Docelowo chcielibyśmy rocznie otwierać pięć, sześć sklepów. W tym roku jesteśmy gotowi otworzyć jeszcze jeden, albo dwa salony. Chcemy się rozwijać, ale nie za wszelką cenę. Na razie rozpoznajemy rynek – zapowiada Bernard Błędowski, Retail Director Hummel Polska.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Bernard Błędowski, Retail Director hummel Polska prowadzi rozmowy z różnymi centrami handlowymi.
- Podpisaliśmy np. umowę na lokal o powierzchni 130 mkw. w Centrum Handlowym Janki w Warszawie. W obiekcie trwa rozbudowa, więc termin uruchomienia sklepu nie jest jeszcze precyzyjny. Wstępnie ma to być druga połowa 2019 r. – zapowiada Bernard Błędowski.
Więcej na propertynews.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama