Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Hummel: Chcemy się rozwijać, ale nie za wszelką cenę

Duńska marka odzieży i sprzętu sportowego Hummel pierwszy sklep otworzyła w marcu tego roku we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim. Miesiąc później – w łódzkiej Manufakturze, a w maju – w Posnanii. – Docelowo chcielibyśmy rocznie otwierać pięć, sześć sklepów. W tym roku jesteśmy gotowi otworzyć jeszcze jeden, albo dwa salony. Chcemy się rozwijać, ale nie za wszelką cenę. Na razie rozpoznajemy rynek – zapowiada Bernard Błędowski, Retail Director Hummel Polska.
Reklama

Bernard Błędowski, Retail Director hummel Polska prowadzi rozmowy z różnymi centrami handlowymi.

- Podpisaliśmy np. umowę na lokal o powierzchni 130 mkw. w Centrum Handlowym Janki w Warszawie. W obiekcie trwa rozbudowa, więc termin uruchomienia sklepu nie jest jeszcze precyzyjny. Wstępnie ma to być druga połowa 2019 r. – zapowiada Bernard Błędowski.

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum