Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

IKEA spodziewa się, że problemy z dostawami potrwają do 2022 r.

Szwedzki gigant meblowy stara się złagodzić skutki globalnego kryzysu logistycznego. Firma czarteruje dodatkowe statki i kupuje więcej kontenerów transportowych.
Reklama

Niedobór surowców

IKEA boryka się z niedoborami surowców. Aby złagodzić ten kryzys, firma zdecydowała się zmniejszyć liczbę wariantów niektórych produktów, aby najpopularniejsze artykuły zawsze znajdywały się w sklepie sieci.

 - W ciągu ostatniego roku trudno było utrzymać otwarte wszystkie sklepy i magazyny IKEA -  napisała belgijska gazeta De Tijd, cytując prezesa Jespera Brodina. - Zaobserwowaliśmy znaczny spadek dostępności produktów, który będzie trwał jeszcze przez pewien czas w roku finansowym 2022.

Obecnie największym wyzwaniem firmy jest pozyskiwanie towarów z Chin. To tam powstaje około jedna czwarta wszystkich produktów IKEA. Aby uniknąć rozczarowania klientów, sprzedawca tymczasowo usuwa niedostępne produkty ze swoich stron internetowych i sklepów.

 Nieprzygotowanie

Brodin powiedział, że nikt w IKEA nie przewidział obecnego globalnego kryzysu w łańcuchu dostaw i że muszą być przygotowani na nieoczekiwane wahania dostaw w przyszłości.

 Czarterując więcej statków, kupując dodatkowe kontenery i korzystając z transportu kolejowego z Chin, gigant meblarski dąży do jak największego ograniczenia zakłóceń w swoim łańcuchu dostaw. Niewątpliwie doprowadzi to do jeszcze większych opóźnień dla mniejszych detalistów, których nie stać na zakup własnych statków.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.