Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Inquiry: Na zakupowym szaleństwie skorzystały szczególnie sieci Castorama i Obi

Na początku marca Polacy tłumnie ruszyli do marketów nie tylko po żywność, artykuły higieniczne i inne towary pierwszej potrzeby, ale również po artykuły do remontu. Jak podaje agencja Inquiry, markety budowlane przeżyły prawdziwe oblężenie.
Reklama

- Na tym zbiorowym szaleństwie skorzystały szczególnie sieci Castorama i Obi, co pokazują dane z badania kondycji marki – YouGov BrandIndex Inquiry. Obie sieci zanotowały znaczny wzrost, jeśli chodzi o odsetek klientów.

in.png
in.png

 

Izabella Żernicka Business Development Manager w Inquiry, komentuje: Tłok, ścisk i kolejki nie sprzyjają jednak komfortowym zakupom, co w efekcie dla części sieci spowodowało wzrost opinii negatywnych, również w aspekcie rozważania zakupów w przyszłości. Zwiększenie zakupów w sklepach DIY będzie miało więc krótkotrwały charakter, a długoterminowo może mieć wręcz niepożądane skutki dla wizerunku marek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum