Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jack Wolfskin przejmuje spółkę FAM

Jack Wolfskin z dniem 1 lipca ogłosił przejęcie FAM Sp. k., polskiego dystrybutora marki od 24 lat. Nowo powstały podmiot pod nazwą Jack Wolfskin Polska z siedzibą w Gdyni wzmocni obecność marki na szybko rozwijającym się polskim rynku i będzie strategicznym hubem dla Europy Wschodniej.
Reklama

Firma FAM została założona przez Marcina Gabryołka w 1995 roku, a trzy lata później została dystrybutorem firmy Jack Wolfskin w Polsce. Od tej chwili przedsiębiorstwo konsekwentnie odnotowywało dwucyfrowy wzrost rok do roku. Nowa spółka Jack Wolfskin Poland zatrudnia obecnie 80 pracowników w działalności detalicznej i korporacyjnej. Aktualnie obejmuje także 10 sklepów stacjonarnych, relacje hurtowe w całym kraju i biznes cyfrowy. Po przejęciu i przekształceniu firmy, Marcin Gabryołek nadal będzie pełnił rolę lidera jako General Manager Jack Wolfskin Poland.

- Jack Wolfskin koncentruje się na strategii globalizacji, która wzmacnia naszą działalność na rynkach sąsiadujących z głównym regionem działania marki – powiedział Richard Collier, dyrektor generalny firmy Jack Wolfskin..

Zespół Jack Wolfskin w Polsce osiągnął znaczącą obecność rynkową poprzez współpracę ze ważnymi osobistościami świata kultury i mediów propagujących pasję do podróży i outdooru, takimi jak m.in. Martyna Wojciechowska. 

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum