Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Jula: 17-proc. wzrost sprzedaży dzięki przyjętej strategii operacyjnej

Sieć multimarketów Jula osiągnęła w 2017 r. 17-proc. wzrost sprzedaży w Polsce za sprawą strategii dopasowującej model operacyjny do lokalnego rynku połączonej z nową komunikacją marketingową. Na sukces firmy składa się także konsekwentny rozwój wielokanałowości sprzedaży.
Reklama

Ten wynik to rezultat konsekwentnie wprowadzanej od 2016 r. strategii operacyjnej, której celem jest lepsze dostosowanie wszystkich działań firmy do warunków panujących na polskim rynku oraz do potrzeb i oczekiwań polskiego klienta. To także pierwszy przypadek w historii firmy wdrożenia komunikacji marketingowej dedykowanej jednemu rynkowi i jednoznaczne potwierdzenie, że Jula konsekwentnie stawia i będzie stawiała na rozwój w naszym kraju. O tym świadczą m.in. uruchomienie w zeszłym roku sklepu internetowego, programu dla firm JulaPro czy poszukiwanie lokalizacji dla kolejnych multimarketów na terenie Polski.

–  Gdy obejmowałem pozycję Country Managera w Polsce w 2015 roku, jednym z moich celów było odpowiednie dopasowanie naszego modelu operacyjnego do polskiego rynku i konsumenta. W najbliższym czasie planujemy rozwój sieci we wszystkich kanałach sprzedaży, z siecią stacjonarną włącznie – opowiada Tomasz Wienke, Country Manager Jula w Polsce.

W ramach nowej strategii postawiono m.in. na nową komunikację marketingową, którą zapoczątkowała kampania „Romeo i Jula”. Nowe podejście strategii komunikacyjnej zakładało przedstawienie firmy jako sieci oferującej różnorodną i szeroką gamę produktową dla ludzi aktywnych, a tym samym przybliżenie polskim klientom konceptu „multimarket” oraz wyjaśnienie faktu, że Jula nie jest marketem budowlanym, z czym dotychczas była kojarzona.

Jula to sieć multimarketów oferująca 13 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne zajęcia. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum