Jysk chce otworzyć ponad 150 sklepów

Autor: pr, dlahandlu.pl 26 listopada 2020 17:02

Jysk chce otworzyć ponad 150 sklepów fot. shutterstock

W bieżącym roku finansowym (2020/2021) Jysk chce otworzyć ponad 150 sklepów na świecie. Poprzedni rok finansowy przyniósł firmie obrót w wysokości 4,1 miliarda euro oraz zysk przed opodatkowaniem w kwocie 489 milionów euro.

Dzisiaj, Jan Bøgh, CEO & President of Jysk, zaprezentował wyniki globalne firmy pierwszy raz za rok działalności po połączeniu JYSK Nordic i DÄNISCHES BETTENLAGER, które nastąpiło 1 września 2019 roku.

Poprzedni rok finansowy przyniósł bardzo wysoki obrót w wysokości 4,1 miliarda euro oraz wysoki zysk przed opodatkowaniem w wysokości 489 milionów euro.

– Przede wszystkim chciałbym podziękować naszym pracownikom. Wykonali świetną robotę w tak trudnym czasie, kiedy mierzyliśmy się z wieloma wewnętrznymi zmianami w naszej organizacji, jak również z zewnętrznymi wyzwaniami spowodowanymi przez koronawirusa – mówi Jan Bøgh.

Inwestowanie w przyszłość

Podobnie jak inne firmy, Jysk musiał stawić czoło wielu trudnościom, wynikającym z pandemii koronawirusa, w tym sytuacji zamknięcia ponad 2000 sklepów na skutek rządowych decyzji.

– Efekty pandemii koronawirusa wpływają na nasze funkcjonowanie, tak jak na większość firm. Oczywiście najwyższym priorytetem jest dla nas zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom oraz klientom. Ale równie ważne jest, żeby sytuacja z koronawirusem nie zużyła naszych zasobów ponad to, co jest obecnie konieczne. Nasze plany są długofalowe, co oznacza, że potrzebujemy inwestować w przyszłość i pozostać w gotowości na czas, kiedy koronawirus nie będzie już w centrum uwagi społeczeństwa – mówi Jan Bøgh.

– W ubiegłym roku finansowym zobaczyliśmy siłę naszego modelu biznesowego. Nie tylko pod względem wykorzystania walorów naszych organizacji lokalnych. Dotyczyło to również naszych umiejętności kontrolowania przepływu towarów w bardzo nieprzewidywalnych okolicznościach i przekierowania punktu uwagi naszych klientów i pracowników na usługę click & collect oraz do kanałów sprzedaży online w celu utrzymania handlu w sytuacji tymczasowego zamknięcia większość naszych stacjonarnych sklepów – mówi Jan Bøgh.

W ubiegłym roku finansowym znacząco zmniejszyła się liczba inwestycji Jysk. Jest to negatywny efekt wpływu pandemii koronawirusa na działalność firmy, widoczny również w zwiększonym wyniku finansowym.

– Wdrożenie wszystkich zaplanowanych działań związanych z otwarciami sklepów nie było możliwe, co miało pozytywny efekt ekonomiczny, ponieważ zaoszczędziliśmy pieniądze. Ale to znaczy również, że nie inwestowaliśmy w sklepy stacjonarne tak, jak zaplanowaliśmy. Dlatego jest to tym bardziej ważne w bieżącym roku finansowym, żeby inwestować tak dużo, jak tylko będzie to możliwe – mówi Jan Bøgh.

W bieżącym roku finansowym (2020/2021) planowane jest otwarcie ponad 150 sklepów Jysk na świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6388
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,92

  • Śr

    5,66

  • Min

    3,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.