KiK rozpoczyna kampanię #więcej niż myślisz

Kampania międzynarodowa KiK obejmuje różnorodne nośniki reklamowe i korzysta z różnych narzędzi marketingowych. Jej celem jest ukazanie nowym i obecnym klientom szerokiej oferty KiK.
Oferta KiK
Oprócz niedrogich produktów tekstylnych, KiK oferuje także artykuły ogrodowe, wyposażenie dekoracyjne, pomysły na prezenty i wiele więcej. Hasło kampanii "#MoreThanYouThink" podkreśla zaskakującą różnorodność asortymentu KiK - wyjaśnia Markus Kallen, Chief Customer Officer w KiK.
Kampania reklamowa KiK w 14 krajach
W najbliższych tygodniach KiK planuje uruchomić swoją kampanię reklamową w 14 krajach, w których firma działa, takich jak Polska, Niemcy, Austria, Czechy, Słowenia, Węgry, Słowacja, Chorwacja, Holandia, Włochy, Rumunia, Bułgaria, Hiszpania i Portugalia.
Kampania ma szczególnie zainteresować okazjonalnych nabywców i osoby, które dotąd miały niewielki kontakt z KiK, prezentując im szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. KiK chce przekazać, że wysoka jakość i przystępna cena mogą iść ze sobą w parze. Wizualnym symbolem kampanii będzie pudełko KiK, które ma symbolizować różnorodność, odkrycie i zaskoczenie.