Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

KiK zamyka półrocze liczbą 275 sklepów

KiK pierwsze półrocze 2019 roku zamknął liczbą 275 sklepów, co daje około 180.000 mkw. Dla porównania, liczba sklepów na koniec pierwszego półrocza 2018 roku wynosiła 223, czyli około 145.000 mkw., co stanowi wzrost o ok. 24 proc.
Reklama

–  Otwarcie 40 nowych sklepów w ciągu półrocza to ambitne plany. Tworząc strategię rozwoju zawsze mamy na względzie najważniejsze – zadowolenie naszych klientów. Intensywna ekspansja pozwala nam być jeszcze bliżej nich. Ponadto, wiemy jak ważne są pozytywne doświadczenia zakupowe, dlatego w drugiej połowie 2019 roku postanowiliśmy wdrożyć nową koncepcję wizualną sklepu – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

Nowy etap w aranżacji sklepów KiK rozpoczął się pod koniec czerwca, wraz z otwarciem sklepu w Ciechanowie. Każdy kolejny sklep otwierany w 2019 roku ma prezentować nową aranżację przestrzeni. W praktyce nowa odsłona sklepów ma jeszcze lepiej powiązać ze sobą poszczególne grupy asortymentowe, co w przypadku KiK, który posiada bardzo zróżnicowaną ofertę jest zrozumiałym założeniem. Punktem wyjścia w projektowaniu odświeżonej przestrzeni sklepów była jeszcze wygodniejsza i bardziej przejrzysta ekspozycja towaru. Nowa koncepcja wizualna sklepów pozwoli w intuicyjnie przemieszczać się między poszczególnymi działami i w jeszcze prostszy sposób zapoznawać się z produktami dostępnymi w KiK. Motywem przewodnim przedsięwzięcia jest funkcjonalność, rozumiana także jako zaprezentowanie większej ilości produktów na tej samej przestrzeni poprzez zastosowania nowych systemów ekspozycji oraz innego układu sklepu.

Za trzy lata KiK będzie obchodził jubileusz 10-lecia istnienia w Polsce. Do tego czasu powinno już funkcjonować ponad 450 sklepów KiK. Docelowo ta liczba może wynosić około 650 lokalizacji. Oznacza to, że marka wciąż poszukuje kolejnych lokalizacji dla swoich sklepów.

– Jesteśmy na etapie intensywnej ekspansji, ale nie oznacza to, że pojawiamy się wszędzie i za wszelką cenę. Wiele zależy od specyfiki danego miejsca, ale pewne kwestie pozostają niezmienne: powierzchnia handlowa – preferowana to co najmniej 650 mkw., komfortowy dostęp do co najmniej 15 miejsc parkingowych, a także możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru. Istotne jest również sąsiedztwo operatorów spożywczych, drogerii lub popularnych sklepów branżowych. Szukamy odpowiednich miejsc – podsumowuje dyrektor generalny sieci.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.