Kolekcja UNIQLO x MARNI w Polsce od 8 grudnia

Yukihiro Katsuta, Senior Executive Officer grupy Fast Retailing oraz Head of R&D marki UNIQLO, komentuje: „Pierwsza kolekcja UNIQLO i MARNI cieszyła się popularnością w zeszłym sezonie, a na ulicach można było zobaczyć wiele osób ubranych w jej elementy. Może się wydawać, że odpowiadała potrzebom klientów, którzy szukali sposobu, by otrząsnąć się z trudnej atmosfery ostatnich lat. Motywem przewodnim drugiej wspólnej kolekcji jest przyjemność, którą czerpiemy z poczucia otulenia. Stworzyliśmy produkty UNIQLO, które są synonimem zimy – oferta HEATTECH – a także dzianiny, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem oraz akcesoria. Mam nadzieję, że klientki będą zadowolone z wysokiej jakości i oryginalnego stylu najnowszej kolekcji UNIQLO i MARNI, a także nuty artyzmu, którą wprowadza w codzienną garderobę”.

Czytaj więcej
Tłumy w pierwszym UNIQLO w Polsce. Jaka oferta?
Czym charakteryzuje się kolekcja UNIQLO i MARNI?
Kreatywną garderobę według MARNI tworzą warstwowe połączenia graficznych wzorów, żywych kolorów i organicznych, trójwymiarowych form. Zimowa klasyka – odzież UNIQLO HEATTECH – została zinterpretowana za pomocą psychodelicznych motywów w stylu lat 60. i blokowych połączeń kolorów. Puchowe okrycia wierzchnie o obszernych kokonowych fasonach można nakładać na dzianiny w odcieniach neonowej zieleni, pomarańczu czy szafranowej żółci. Otulające ciało ubrania HEATTECH i – przypominające muszle – kurtki zapewnią ciepło w zimowe dni.