Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Komputronik kończy półrocze z zyskiem netto. Sieć rozpoczyna remodeling sklepów stacjonarnych

Komputronik S.A. opublikował skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 3,804 mln zł netto. Z raportu wynika także, że firma osiągnęła 762,511 mln zł przychodu ze sprzedaży.
Reklama

- Od wielu miesięcy generujemy zyski. To najlepszy dowód na to, że obrana przez nas strategia jest skuteczna. Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych. Widzimy dużą szansę, na kontynuowanie tej passy i przygotowujemy kolejne rozwojowe projekty, które mam nadzieję, przełożą na dalsze sukcesy w przyszłości - komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

Komputronik w ostatnich tygodniach rozpoczął proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i bardziej przyjazny dla klientów.

Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92% respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.