Komputronik kończy półrocze z zyskiem netto. Sieć rozpoczyna remodeling sklepów stacjonarnych

- Od wielu miesięcy generujemy zyski. To najlepszy dowód na to, że obrana przez nas strategia jest skuteczna. Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych. Widzimy dużą szansę, na kontynuowanie tej passy i przygotowujemy kolejne rozwojowe projekty, które mam nadzieję, przełożą na dalsze sukcesy w przyszłości - komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.
Komputronik w ostatnich tygodniach rozpoczął proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i bardziej przyjazny dla klientów.
Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92% respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.