Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Łódzka Sukcesja powiększa ofertę modową

O trzy znane marki odzieżowe - Monnari, Femestage Eva Minge oraz Essenza di Stile – wzbogaciła się oferta Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi.
Reklama

Monnari i Femestage Eva Minge zajmą wspólny lokal o powierzchni 517 mkw. na poziomie 0, w pobliżu kawiarni Starbucks. Salon przyjmie pierwsze klientki w najbliższy piątek, 16 listopada. W ofercie znajdzie się szeroki asortyment odzieży i dodatków z kolekcji Monnari, Femestage Eva Minge, a także Pabii.

Na tej samej kondygnacji pojawi się sklep Essenza di Stile, który zostanie otwarty jeszcze w tym miesiącu. Będzie pierwszym salonem pod tym szyldem w Łodzi. Na powierzchni 132 mkw. zaoferuje ­- oprócz odzieży – również torby i obuwie. Marka stawia na połączenie elegancji i stylu casual.

To kolejni w ostatnim czasie nowi najemcy Sukcesji. Niedawno dołączyły tu m.in. popularne marki, które wybrały Sukcesję na miejsce swojego debiutu w łódzkich centrach handlowych, jak DlaSpania czy KFD. Sukcesja poszerzyła też ofertę usługową i gastronomiczną. Wkrótce kolejne otwarcia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum