Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Louis Vuitton chce przejąć jubilerską markę Tiffany

Koncern LVMH, czołowy producent dóbr luksusowych, potwierdził, że prowadzi rozmowy w sprawie kupna amerykańskiej firmy jubilerskiej Tiffany - poinformowała w poniedziałek agencja AP. Dodano, że oferta francuskiej grupy opiewa na 14,5 mld dol.
Reklama

Jak podkreślono, propozycję przejęcia złożono, gdy Tiffany boryka się ze stagnacją sprzedaży, co jest związane m.in. ze spowolnieniem gospodarczym w Chinach. Sytuacja ekonomiczna w Państwie Środka wpływa na wydatki chińskich konsumentów, którzy są "znaczącymi odbiorcami dóbr luksusowych" - wskazano.

Agencja zwróciła uwagę, że ze względu na kurs dolara wyroby Tiffany są coraz droższe dla klientów poza Stanami Zjednoczonymi.

W komunikacie wydanym w poniedziałek Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) stwierdza, że "nie ma pewności, iż rozmowy zakończą się podpisaniem umowy".

Według AP koncern LVHM zaproponował za przejęcie Tiffany'ego 14,5 mld dol. 

Grupa LVMH to właściciel 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi czy Givenchy. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.