Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

LPP chce przyspieszyć rozwój marki Sinsay

LPP chce przyspieszyć rozwój marki Sinsay, której rentowność EBIT jest wyższa niż średnia dla całej grupy - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
Reklama

"Marka Sinsay, biorąc pod uwagę rentowność operacyjną, dodaje in plus do naszego biznesu. Marka ma niższą pierwszą marżę, ale koszty działalności marki dzięki tańszym lokalizacjom powodują, że rentowność na poziomie operacyjnym jest wyższa niż średnia dla grupy. Dlatego tak chętnie w tę markę inwestujemy i przyspieszamy jej rozwój" - powiedział Lutkiewicz podczas telekonferencji.

Jak dodał, różnica w marży brutto pomiędzy tą marką a średnią dla grupy wynosi 4-5 pkt. proc.
Wiceprezes powiedział na konferencji, że do szybszego rozwoju marki zachęcają m.in. dobre wyniki sprzedażowe i możliwości wzrostu w mniejszych miastach.

"Od początku istnienia Sinsay LFL były tam zawsze pozytywne. Dodatkowo, marka ma niższe progi cenowe, pozwala na wchodzenie do mniejszych miejscowości nie tylko w Polsce, ale i w regionie" - powiedział Lutkiewicz.

Na koniec grudnia 2019 roku sklepy marki Sinsay mają mieć łącznie 175,5 tys. m kw., co oznacza wzrost o 70 proc. rdr. Na koniec stycznia 2021 r. powierzchnia handlowa sieci Sinsay miałaby wzrosnąć do 301,2 tys. m kw.

Na koniec września tego roku sieć Sinsay liczyła 302 sklepy (46 więcej rdr) o łącznej powierzchni 137,7 tys. m kw. (wzrost o 45 proc. rdr). Średnia powierzchnia sklepu wzrosła o 23 proc. rdr do 456 m kw.

Sprzedaż w sieci Sinsay w trzecim kwartale wyniosła 295 mln zł (wzrost o 41 proc. rdr).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.