PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

LPP na EEC Online: Naszą strategią jest szybkie dostosowanie się do nowych okoliczności

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2020 12:45

LPP na EEC Online: Naszą strategią jest szybkie dostosowanie się do nowych okoliczności Wceprezes zarządu LPP Przemysław Lutkiewicz. Debata Nowa gospodarka, nowy świat odbyła się 18 maja

Już od pewnego czasu przed wybuchem pandemii przygotowywaliśmy się na kryzys, ale skala zjawiska nas zaskoczyła. Musieliśmy podjąć walkę, by zachować płynność finansową, by zachować bezpieczeństwo pracowników, a również o to, by zapewnić sobie możliwość długofalowego działania. Naszą strategia jest szybkie dostosowanie się do nowych okoliczności – mówił wiceprezes zarządu LPP Przemysław Lutkiewicz na EEC Online.

- Koronawirus to dla nas czarny łabędź w klasycznym wydaniu. Od dwóch lat mówiło się, że nachodzi kryzys i przygotowywaliśmy się do niego, ale skala zjawiska nas zaskoczyła. Przygotowywaliśmy się do czegoś takiego jak kryzys finansowy 2008-2009 roku, nastawialiśmy na spadek obrotów firmy o 25-30 proc., tymczasem nagle, z dnia na dzień wszystkie sklepy stacjonarne zostały odcięte i sprzedaż mamy mniejszą praktycznie o 85 proc., a koszty są prawie takie same. Zaczęła się walka w firmie, by zachować płynność finansową, by zachować bezpieczeństwo pracowników, a również ważne było, by zapewnić sobie możliwość długofalowego działania – mówił Przemysław Lutkiewicz podczas debaty Nowa gospodarka, nowy świat, która odbyła się 18 maja w ramach EEC Online.

Jak tłumaczył, jedynym kanałem, który był i pozostaje otwarty jest sprzedaż internetowa, dlatego LPP starało się jak najbardziej zwiększać sprzedaż on-line. - Zauważyliśmy, że pojawiło się wielu nowych klientów, wręcz nowa fala klientów i my musimy się szybko do tego dostosować. Naszą strategią było szybkie dostosowanie się do tych okoliczności – dodał.

- Sprzedaż internetowa wzrosła czterokrotnie. To oznacza dużo wąskich gardeł w zakresie logistyki. Szybko przestawiamy nasze centrum logistyczne, które obsługiwało sklepy stacjonarne, by mogło obsługiwać zakupy e-commerce. Z drugiej strony wdrażamy projekt szybkiej dostawy do klienta internetowego ze sklepu stacjonarnego, bo widzimy taka potrzebę – mówił także.

Przeczytaj także:

Wiceprezes LPP ocenia, że w najbliższym czasie na rynku odzieżowym będą dominować dwa trendy. Jednym z nich będzie kupowanie w internecie i napływ nowych klientów internetowych oraz zmniejszenie ruchu w sklepach stacjonarnych, które już jest widoczne. Drugi trend to możliwe przesunięcie zainteresowania klientów w stronę innego rodzaju dzieży – np. przeznaczonej do noszenia „po domu” oraz tańszej.

Program EEC Online (18-20 maja) obejmuje blisko 20 zróżnicowanych bloków tematycznych pokazujących pełne spektrum problemów gospodarczych i społecznych czasu pandemii. Debaty online, rozmowy na żywo, porady ekspertów, profesjonalne studio kongresowe.

Retransmisja debaty dostępna na EEC Online

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Bojan 2020-05-28 15:18:36

    Z pewnością zarząd LPP w dobie kryzysu zdał egzamin.

  • szuwar 2020-05-19 15:09:30

    Trzeba przyznać ze szybko reagowali na zmiany i podejmowali racjonalne decyzje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6398
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.