LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
Pomorska spółka odzieżowa oddała do użytku pracowników nowy budynek na ul. Łąkowej o łącznej powierzchni 17,5 tys. m2, podwajając w ten sposób metraż swojej centrali w Gdańsku. Otwarcie obiektu kończy pierwszy etap rozbudowy kompleksu LPP Fashion Lab, który docelowo ma składać się z 4 biurowców i umożliwić obecność większości gdańskich zespołów w tej samej lokalizacji w gdańskiej dzielnicy Dolne Miasto. Zakończenie całości inwestycji przewidywane jest na 2027 r.
– Projekt utworzenia kampusu LPP Fashion Lab na ul. Łąkowej rozpoczął się jeszcze w 2015 roku wraz z całościową modernizacją dotychczasowej siedziby spółki w Gdańsku. Dwa lata później, przystępując do budowy budynku, który właśnie oddajemy do użytku, powstała koncepcja utworzenia ekologicznego kompleksu biurowców wpisujących się w architekturę tej dzielnicy Gdańska. Takie podejście umożliwi nam skupienie większości kilkutysięcznej grupy pracowników centrali LPP w jednej lokalizacji. Rozwiązanie to wpisuje się w zmiany zachodzące w LPP w kierunku organizacji omnichannelowej, która wymaga ścisłej współpracy i szybkiego przepływu wiedzy pomiędzy naszymi zespołami – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.
W nowym obiekcie pracę rozpoczęła już część zespołów projektowych marki Reserved oraz dział omnichannel. Budynek utrzymany w stylu industrialnym powstał wg. projektu grupy JEMS Architekci w porozumieniu z konserwatorem zabytków.
Przeczytaj także:
Firma od 2020 roku realizuje cele nowej strategii zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”. Jednym z jej filarów jest zrównoważony rozwój infrastruktury budynków centrali i sieci sprzedaży. Celem jest zachowanie standardów nowoczesnego i zrównoważonego budownictwa, które spełni wymogi certyfikacji BREEAM. Dlatego już na etapie projektowania spółka postawiła na prośrodowiskowe rozwiązania, w tym. m.in. na instalację szarej wody, technologię stropów chłodzących, obecnych na 80% powierzchni użytkowej budynku, które są alternatywą dla standardowej klimatyzacji, czy energooszczędnego oświetlenia wykorzystującego lampy LED z czujnikami natężenia.

-
Gosia 2021-01-31 19:58:18
Pozazdrościć pracownikom, wizualizacja wygląda bardzo przyjemnie.
-
Kimt 2021-01-30 17:31:13
Pewnie za nowymi inwestycjami pójdzie sporo nowych miejsc pracy. Super na pewno się przydarzą.
-
justyna 2021-01-29 11:57:54
Szykuje się kolejna udana inwestycja. Dobrze że radzą sobie podczas pandemii.
- 09:36 62 proc. franczyzobiorców sieci Żabka to kobiety
- 09:33 Pointpack i Poczta Polska dostarczą przesyłki do sklepów Żabka
- 09:32 Wiosenna odwilż gospodarcza lub kolejna fala bankructw
- 09:23 Konsument post-covidowy: jakie ma potrzeby?
- 08:57 Kobietom w biznesie wciąż pod górkę
- Nd 18:00 Dzięki Inspekcji Pracy pracownicy odzyskali ponad 3,5 mln złotych
- Nd 11:28 Mocno zdrożała kukurydza. W najbliższym czasie nie stanieje
- Sb 14:43 W niedzielę sklepy zamknięte
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.